Geelen: 'Zien de hele wereld als ons speelveld'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Ajax heeft op commercieel vlak een geweldige week achter de rug. Commercieel directeur Menno Geelen was met algemeen directeur Edwin van der Sar in de Verenigde Staten en het belangrijkste van die week is het afsluiten van 'mooie mediadeals met ESPN en Bleacher Report', zo zegt Geelen op Ajax.nl.

Op die manier weet Ajax een nieuwe doelgroep aan te boren. 'Allemaal voetbalfans, die zich hopelijk ook aan Ajax verbonden gaan voelen', zegt Geelen, die zegt dat Ajax samen met ESPN en Bleacher Report kan gaan optrekken. 'Ook in het maken van content die specifiek op de VS is gericht. Ons bereik vergroten is nu het belangrijkst. Middels deze externe platformen wordt een nieuwe doelgroep voor ons toegankelijk. Het samen maken van de content met ESPN en Bleacher Report en het toegang hebben tot hun platformen helpt ons enorm in de stappen die we willen zetten.'

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/126244/geelen-zien-de-hele-wereld-als-ons-speelveld