Ten Hag ziet gunfactor rond Ajax: 'Was altijd leedvermaak'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Ook voor Erik ten Hag is het een mooi seizoen geweest. Waar veel supporters vaak konden nagenieten van bijvoorbeeld prachtige avonden in de Champions League deed de trainer dat niet echt. In zijn vakantie is er wellicht ruimte om nog eens terug te blikken op het afgelopen bijzondere seizoen.

'Vrienden sturen mij weleens van die linkjes door', doelt Ten Hag in een interview met het Algemeen Dagblad op memorabele doelpunten van Ajax in de Champions League. 'Daar klik ik soms op. Natuurlijk gaat het niet langs me heen. Maar het is niet zo dat ik het ga opzoeken. Weet je, als ik straks op vakantie tussen de bergen zit en ik kijk uit over die prachtige weidse omgeving, dan zal ik nog eens door mijn telefoon scrollen. De stilte om me heen, die prachtige natuur, de zon die tussen de bergen opduikt. Een glas witbier voor mijn neus. Ja, dan zal ik ervan genieten.'

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/122724/ten-hag-ziet-gunfactor-rond-ajax-was-altijd-leedvermaak