De Boer deed beroep op 31 spelers

Bron: www.ajax.nl

Ajax heeft van alle Eredivisieclubs de meeste spelers ingezet tijdens de eerste seizoenshelft. Frank de Boer deed de afgelopen zeventien wedstrijd een beroep op liefst 31 spelers. FC Twente, Feyenoord en sc Heerenveen hadden tot dusver 25 verschillende spelers op het wedstrijdformulier staan.

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuwsartikel/De-Boer-deed-beroep-op-31-spelers.htm

Gegevens

Spelers: Frank de Boer
Onderwerpen: Eredivisie
Trainers: Frank de Boer