‘Sar’ houdt komst Ziggo geheim dankzij ‘codewoord’
Bron: www.ajaxlife.nl
Langzaam maar zeker komt 1 januari 2015 dichterbij en vanaf dat moment is Ziggo de hoofdsponsor van Ajax. Dit is inmiddels een maandje officieel, maar de afspraken werden acht maanden geleden al gemaakt. Hoe is het Edwin van der Sar gelukt om alles stil te houden?
Ga er maar aanstaan om de nieuwe hoofdsponsor van Ajax geheim te houden. Er moet van alles worden geregeld. Afspraak over dit, afspraak over dat, zus en zo met allerlei details. Er moeten allerlei mensen verschillende zaken in orde maken.
Hoofd marketing Van der Sar heeft hier samen met CEO Michael Kinsbergen en hoofd commercie Menno Geelen iets op bedacht: een codewoord. Net als vroeger, dan mocht je vriendje pas naar binnen als hij of zij aan de deur het codewoord wist.
……
Lees het volledige artikel op http://www.ajaxlife.nl/updates/?itemID=16759