De Boer: we hebben tijd nodig Bron: ajax.netwerk.to 'Ons nieuwe beleid is helder: we geven niet meer uit dan dat er binnenkomt', zegt De Boer in gesprek met Eredivisie Live. Doordat de transfer van Vertonghen in termijn is betaald,...…… Lees het volledige artikel op http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/28805__rss.php Delen Tweet 12 August, 2012 - 13:55