RKC: 'Dit is onacceptabel en keuren we af'

Bron: www.ajaxshowtime.com

'Het incident is onacceptabel en wij keuren het natuurlijk ten zeerste af', aldus Sander Mijnhijmer, perschef van RKC Waalwijk, in een reactie aan Ajax Showtime. 'We hebben in ieder geval van een man gehoord dat hij schuldig is. Hij is gelukkig meteen gecorrigeerd door medesupporters. We weten inmiddels ook wie deze man is en we gaan hem uitnodigen voor een gesprek, want dit kan natuurlijk niet. We gaan het zeker verder uitzoeken, want dit is - nogmaals - onacceptabel.'

Feit is dat er in het stadion duidelijk meer dan één man te horen waren, zoals hier beschreven. Of er vanuit de KNVB ook actie ondernomen wordt, zal later blijken. De nationale voetbalbond wacht de rapporten van de waarnemers af, voordat het reageert of verder tot actie overgaat.

Door Sam van Raalte (Twitter: @SamRaalte | e-mail: S.vanraalte@ajaxshowtime.com)

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/85930/rkc-keurt-oerwoudgeluiden-richting-ajax-af.html

Gegevens

Onderwerpen: KNVB