Vitesse-Ajax niet in Enschede Bron: ajax.netwerk.to De kwartfinalewedstrijd van de KNVB beker tussen Vitesse en Ajax wordt niet gespeeld in de Grolsch Veste. Dat meldt Dagblad De Gelderlander vandaag/ Vitesse wilde graag in Enschede spelen, omdat op...…… Lees het volledige artikel op http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/30026__rss.php Delen Tweet 11 January, 2013 - 14:43