Jong Ajax slaat in blessuretijd toe tegen Helmond Sport
Bron: www.ajaxlife.nl
We mogen wel stellen dat Jong Ajax het nieuwe kalenderjaar goed is begonnen. Er werden binnen vier dagen zes punten aan het totaal toegevoegd. De Jong Ajacieden waren vrijdag te sterk voor Achilles'29 en maakten maandag in blessuretijd de winnende 2-3 tegen Helmond Sport.
Het bijzondere is dat de ploeg van trainers Jaap Stam en Andries Ulderink bij het ingaan van de blessuretijd nog tegen een achterstand aankeek. De extra speeltijd werd optimaal benut, met het scoren van twee goals en veiligstellen van de drie punten.