Jong Ajax wint ondanks rode kaart met 1-2 van FC Oss
Bron: ajaxfanzone.nl
Jong Ajax heeft vrijdagavond de uitwedstrijd tegen FC Oss met 1-2 gewonnen. De ploeg van Andries Ulderink en Jaap Stam kwam na een kwartier op voorsprong door een treffer van Acolatse. Hoewel er meer had ingezeten, bleef het in de eerste helft bij die enige goal. Na de thee was het opnieuw raak en schoot Vaclav Cerny de ploeg naar een 0-2 voorsprong . Kort daarop wist FC Oss via Kamaci tegen te scoren en de doelpuntenmaker was enkele minuten later betrokken bij de rode kaart voor Ajacied Owusu die Kamaci vloerde en met rood kon vertrekken.