Directie

“Blijven voldoende supporters over”

Bron: www.ajaxtotaal.nl

Frank de Boer sprak in zijn wekelijkse perspraatje enkele woorden uit over de commotie rondom de gebeurtenissen tijdens de bekerfinale.

“Ik steun de directie in hun keuze voor die aanpak. Ook zonder de geweerde supporters blijven er voldoende supporters over”, sprak de trainer over het besluit om heel Vak410 de toegang in Almelo te weigeren. “Wij focussen ons op Heracles. Die gebeurtenissen zijn randverschijnselen. Het is triest dat er zo veel over gepraat wordt”, wilde Frank de Boer er verder over kwijt.

De Boer: “Zijn niet bezig met randzaken”

Bron: ajax1.nl

De verloren bekerfinale tegen PEC Zwole is in en rond Amsterdam nog altijd het gesprek van de dag. Niet zozeer de nederlaag is goed voor de nodige gespreksstof, maar meer de incidenten in en rond De Kuip. Van rookbommen op de grasmat, tot een mogelijk kort geding van VAK410. “Maar wij zijn niet bezig met die randzaken. Het gaat bij ons om zondag”, stelt trainer Frank de Boer.

Verklaring AFCA Supportersclub

Bron: www.vak410.nl

Inmiddels komen we om in alle statements en verklaringen naar aanleidingen van de gebeurtenissen sinds de bekerfinale, maar toch nog een verklaring vanwege de vele mediaverzoeken, de druk die bij ons ligt en op de club Ajax, en de vele leugens en onwaarheden die nu naar buiten komen, in met name de Telegraaf.

Allereerst sluiten we ons volledig aan bij de verklaring die de F Side eerder op haar website heeft gegeven http://f-side.nl/statement-f-side/ dus dat hoeven wij niet over te doen.

Verklaring AFCA Supportersclub

Bron: www.afcasupportersclub.nl

Inmiddels komen we om in alle statements en verklaringen naar aanleidingen van de gebeurtenissen sinds de bekerfinale, maar toch nog een verklaring vanwege de vele mediaverzoeken, de druk die bij ons ligt en op de club Ajax, en de vele leugens en onwaarheden die nu naar buiten komen, in met name de Telegraaf.

 

Allereerst sluiten we ons volledig aan bij de verklaring die de F Side eerder op haar website heeft gegeven http://f-side.nl/statement-f-side/ dus dat hoeven wij niet over te doen.

Pages

Subscribe to Directie