Directie

Toch excuses Vak 410 na vuurwerkincident

Bron: ajax1.nl

Vak 410 biedt toch excuses aan voor de uit de hand gelopen vuurwerkactie, afgelopen zondag tijdens de bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax. Eerder verontschuldigde zij zich alleen voor het in gevaar brengen van keeper Kenneth Vermeer en bleven algemene excuses  uit.

Op de site van de supportersgroep staat de volgende verklaring: “Na intern overleg bij VAK410 willen we nogmaals onze excuses aanbieden aan Ajax, de spelers en de harde kern.”

[Update IV] SVA tegen collectieve straf

Bron: www.ajaxshowtime.com

Ajax laat via Ajax.nl weten dat er iets zal gebeuren. 'Gisteren had een fantastische dag moeten worden voor onze club en al onze supporters. Helaas heeft een groep meegereisde fans gemeend dit voetbalfeest te moeten verzieken. Met verwerpelijk gedrag hebben zij onze club in diskrediet gebracht. Wij als directie schamen ons oprecht voor deze mensen, die zich supporters van onze club wanen', valt te lezen.

Reactie AFCA Supportersclub

Bron: www.afcasupportersclub.nl

Maandagmiddag heeft het bestuur van de AFCA Supportersclub het verzoek neergelegd om zo snel mogelijk in gesprek te gaan met de Directie van Ajax na de incidenten van zondag tijdens de bekerfinale. Omdat diverse media nu al tot wel erg voorbarige conclusies komen wat ons betreft, willen met de Directie zo snel mogelijk tot een feitenrelaas komen van wat zich heeft afgespeeld. Wat ons betreft komen er gepaste maatregelen voor de acties van afgelopen zondag.

Supportersclub: 'Zo snel mogelijk contact'

Bron: www.ajaxshowtime.com

De Supportersclub wil nog geen verdere inhoudelijke mededelingen doen over het incident. Prioriteit lijkt nu vooral overleg met Ajax: 'Wij willen zo snel mogelijk contact met Ajax. Deze week gaan we wat ons betreft nog om de tafel met de directie', aldus Huisman.

De media-hausse rondom het vuurwerk heeft de aandacht wel volledig van andere zaken afgeleid. 'Wat tot onze frustratie volledig buiten de media is gebleven, is dat er meerdere bussen zonder enige aanleiding zijn aangehouden. Hierdoor hebben tientallen onschuldige fans de eerste helft van de bekerfinale moeten missen.'

Ajax veroordeelt wangedrag

Bron: www.ajax.nl

Gisteren had een fantastische dag moeten worden voor onze club en al onze supporters. Helaas heeft een groep meegereisde fans gemeend dit voetbalfeest te moeten verzieken. Met verwerpelijk gedrag hebben zij onze club in diskrediet gebracht. Wij als directie schamen ons oprecht voor deze mensen, die zich supporters van onze club wanen.

Voorbeschouwing Vitesse-AJAX

Bron: f-side.nl

Na de winst op RKC kan AJAX de titel bijna niet meer ontgaan: als we morgen drie punten pakken in Arnhem en 010 morst thuis punten dan is het al zover. Wij gaan er echter niet van uit dat RKC kan stunten in de kuip, dus lijkt het feestje uitgesteld te worden tot volgend weekend.

Nieuws van de werkgroep (deel 2)

Bron: www.vak410.nl

Het is alweer een tijdje geleden dat wij jullie een update hebben gegeven. Inmiddels hebben we de nodige acties achter de rug. Zo waren er weer enkele sfeeracties voor terugkeer van het echte logo in het stadion te bewonderen, was metrohalte Strandvliet door een mysterieus collectief ineens volgeplakt met posters en is er gretig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om posters op te halen in het honk voorafgaand aan Ajax – Cambuur.

Eerste zonnepanelen geplaatst op dak Amsterdam Arena

Bron: www.ajaxlife.nl

Dit plaatje is straks na de installatie ietwat achterhaald.© Ajax Images

Er staan weer hijskranen rond de Amsterdam Arena en die staan er niet zomaar. Er is een begin gemaakt met het plaatsen van zonnepanelen op het dak van het stadion.

De directie van de Arena heeft er enige tijd geleden voor gekozen om met de Arena een 'groen' traject in te slaan. Het is de bedoeling dat het stadion in 2015 volledig klimaatneutraal opereert. Zonnepanelen passen prima in dit plaatje.

Pages

Subscribe to Directie