Column Willem van Hanegem | Die invalbeurt van Memphis Depay... Dat kan echt niet meer

Bron: www.ad.nl

Columnist Willem van Hanegem heeft tijdens de grote zege van Oranje op Zweden (5-1) vooral genoten van twee spelers. Bovendien ziet hij dé ontdekking van dit WK rondlopen bij het Nederlands elftal. ‘Summerville hoort natuurlijk vanaf nu in de basis te staan.’

……

Lees het volledige artikel op https://www.ad.nl/voetbal/column-willem-van-hanegem-die-invalbeurt-van-memphis-depay-dat-kan-echt-niet-meer~a80f37fd/

Gegevens

Onderwerpen: Column, Nederlands Elftal