Ten Hag: ‘Ik begrijp het, maar kan het niet accepteren’
Bron: ajaxfanzone.nl
Trainer Erik ten Hag was natuurlijk tevreden met de overwinning van zijn elftal op FC Emmen maar had na afloop wel wat commentaar op het spel van zijn ploeg in de tweede helft. In plaats van de score nog hoger te laten oplopen kregen de Ajacieden twee doelpunten om de oren en dat stemt de oefenmeester ontevreden.
‘We begonnen uitstekend aan de wedstrijd en de 0-1 van Van de Beek kwam op het juiste moment want je wilt scherp spelen tegen een ambitieuze tegenstander. In de tweede helft lopen we uit naar 0-5 en dan moet je ook scherp blijven. Je moet altijd vanuit je positie blijven spelen en de bal laten gaan, dan kan je er nog twee maken en werken aan het doelsaldo wat in de eindfase belangrijk kan zijn. Nu kregen we er twee tegen en dat stemt mij ontevreden vooral de manier waarop enkele spelers uit hun positie liepen. Ik begrijp het allemaal wel en het is ook menselijk maar dit kunnen wij niet accepteren. We staan nu tien doelpunten voor op PSV maar dat hadden er na vanavond meer moeten zijn’.
Bron: Fox Sports
……
Lees het volledige artikel op https://ajaxfanzone.nl/2019/04/04/ten-hag-ik-begrijp-het-maar-kan-het-niet-accepteren/