Supporterszaken deel II: Goed gesprek

Bron: www.afca.nl

Naar aanleiding van ons artikel d.d. 15 augustus 2012 (http://www.afca.nl/nieuws/supporterszaken/) heeft er op verzoek van Supporterszaken een gesprek plaatsgevonden met ons. In dit gesprek hebben wij de meest voorkomende klachten uiteengezet en het gevoel dat bij veel supporters leeft proberen over te brengen. Het gedoe met uitkaartfoto’s, seizoenskaarten die niet (op tijd) werden geleverd en de afhandeling van sommige klachten waren hierbij de grootste onderwerpen. Zonder al te veel op de inhoud te willen ingaan hebben we een goed gesprek gehad. Waar nodig heeft Supporterszaken de hand in eigen boezem gestoken en waar een nuancering op haar plaats was heeft Supporterszaken die aangebracht.

In het kort heeft Supporterszaken met het oog op de toekomst aangegeven het aantal fouten tot een minimum te willen beperken, een pro-actievere houding aan te nemen in de behandeling van klachten en deze te verwerken door personeel dat de emotie van een supporter in dit soort zaken begrijpt.

……

Lees het volledige artikel op http://www.afca.nl/nieuws/supporterszaken-deel-ii-goed-gesprek/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=supporterszaken-deel-ii-goed-gesprek

Gegevens