Siem de Jong

Ajax verliest in Nürnberg

Bron: www.ajax.nl

Landskampioen Ajax heeft het trainingskamp in Duitsland zaterdagmiddag met een nederlaag tegen 1. FC Nürnberg afgesloten. In het easy Credit Stadion ging Ajax met 2-0 onderuit.Kolbeinn Sigthórsson maakte in de tweede helft zijn officieuze debuut voor Ajax. Siem de Jong viel al vroeg in de wedstrijd uit met hamstringklachten.

Assistent Bergkamp inspireert Ajacieden

Bron: ajax1.nl

De entree van Dennis Bergkamp in de technische staf inspireert de Ajacieden. Zeker de aanvallers koesteren de kennis en tips die de 79-voudig international overdraagt. Siem de Jong, Mats Rits en Aras Özbiliz vertellen tijdens het trainingskamp in De Lutte tegenover Ajax.nl over hun eerste ervaringen met assistent-coach Bergkamp.

Siem de Jong: ,,Vroeger was ik altijd fan van Dennis Bergkamp.

Serero geniet bij Ajax

Bron: ajax1.nl

Sinds afgelopen maandag mag Thulani Serero (21) zich officieel Ajacied noemen. De kleine Zuid-Afrikaan geniet van zijn eerste dagen als speler van Ajax. Hij leert de Nederlandse tradities in De Lutte in rap tempo kennen. Ook het fietsen is Serero nog niet verleerd, zo valt te lezen op de website van Ajax.

Grote hilariteit aan het einde van de training. De ‘jonkies’ hebben bij de rondo van de ‘oudjes’ verloren.

Nieuws: Bergkamp voorbeeld voor Ajacieden

Bron: www.ajaxlife.nl

Dennis Bergkamp, de man die bekend staat om zijn stiftjes en fabelachtige techniek, maakt sinds kort deel uit van de technische staf van Ajax. De assistent van Frank de Boer vormt een inspiratie voor de Ajaxspelers en dan met name voor de aanvallers. Siem de Jong, Mats Rits en Lorenzo Ebecilio vertellen op Ajax.nl over hun eerste ervaringen met Bergkamp.

'Mooi om tips van Bergkamp te krijgen'

Bron: www.ajax.nl

De entree van Dennis Bergkamp in de technische staf inspireert de Ajacieden. Zeker de aanvallers koesteren de kennis en tips die de 79-voudig international overdraagt. Siem de Jong, Mats Rits en Aras Özbiliz vertellen tijdens het trainingskamp in De Lutte over hun eerste ervaringen met assistent-coach Bergkamp.

”Ik speel vast nog wel een keer als spits”

Bron: ajax1.nl

15 mei 2011 zal bij Ajax niemand meer vergeten. Ajax wist op die dag 3-1 te winnen van FC Twente en daarmee was de derde ster een feit. Siem de Jong stond in die wedstrijd in de spits en wist twee maal te scoren.

De middenvelder speelde zaterdag gewoon op het middenveld, maar hij verwacht zelf dit seizoen nog wel een aantal keer in de spits te spelen.”Ik stond tegen Buitenpost op het middenveld en de eerste week tijdens de trainingen ook vaak, maar niet alle spelers waren al terug van vakantie. Als de start van het seizoen nadert, wordt vanzelf meer duidelijk.”

Pages

Subscribe to Siem de Jong