Vuurwerk

Terug in de tijd AFC Ajax - SC Heerenveen | 31-01-2009

Bron: www.vak410.nl

We gaan even terug in de tijd, 6 jaar om precies te zijn. Seizoen 2008-2009, Ajax neemt het in eigen huis op tegen SC Heerenveen.

Voor de wedstrijd is de eerste corteo van VAK410 ooit een feit. Met een groep wordt er onder begeleiding van een megafoon, enkele drums en natuurlijk vuurwerk de weg bewandeld richting de Arena.

Aangekomen op het vak worden de voorbereiding getroffen voor een tifo actie. In de weken voor de wedstrijd werd er hard gewerkt aan een groot doek.

Ajax

Bron: www.sthcrw.nl

Voorafgaand aan deze werd druk gewerkt voor de doeken van Toby en DaleyBeide zullen afscheid nemen in de rustEcht ajaciedenopgeleid uit eigen jeugdDaley bedankt voor de fijne samenwerkingOok was deze match het startsein om de terugkeer van het oude logo onder de aandacht te brengenOp zaterdag onze jongens steunenHet zijn maar kut-kakkerlakkenVeel pyro zoals het hoortMorgen 90 minuten lang voor de mooiste club van Amsterdamchaos op de tribuneMatchday!!!een trieste blik als we langs het home lopenHier worden we niet vrolijk vanDe klassiekerdie zonder uitpubliek al geen klassieker meer isGroepje

Alderweireld en Blind nemen afscheid

Bron: www.ajax.nl

Daley Blind en Toby Alderweireld hebben in de rust van de Klassieker afscheid genomen van Ajax en zijn supporters. Directeur voetbalzaken Marc Overmars sprak mooie woorden en ook de spelers zelf blikten met een heel goed gevoel terug op hun jaren in Amsterdam. De ereronde en knallende vuurwerkshow die volgden maakten een mooi afscheid compleet.

Laatste training voor de klassieker

Bron: www.ajaxlife.nl

Uiteraard is er vuurwerk in opmaat naar de klassieker.© De Brouwer

De laatste training voor de klassieker is altijd een bijzonder moment. Maar dit keer heeft de laatste sessie voor Ajax - Feyenoord een extra lading. Het supportershome is door brand verloren gegaan en het is nu eerst zaak om de emoties te gebruiken voor een goed resultaat.

De kelen worden alvast gesmeerd met het oog op de wedstrijd van morgen. De spelers wordt eens te meer duidelijk gemaakt dat de eer van de stad op het spel staat. En eigenlijk gaat het spelen van de klassieker nog veel verder dan dat.

FOTO'S Training AJAX - feyenoord

Bron: www.afcasupportersclub.nl

Traditiegetrouw was de afsluitende training voor de Klassieker toegankelijk voor publiek.

Duizenden AJAX-fans staken hun helden met gezang en vuurwerk een hart onder de riem.

Daarna betuigde de selectie hun morele steun aan ons bij de resten van ons afgebrande Supporterhome.

In tijden van tegenspoed wordt onze eenheid versterkt! 

Morgen gaan we met z'n allen 90 minuten knallen! Op het veld en op de tribunes!

Zaterdag openbare training in aanloop naar Klassieker

Bron: ajaxfanzone.nl

Aanstaande zaterdag om 10:30 uur zal er een openbare training plaatsvinden in de Amsterdam Arena in aanloop naar de Klassieker van aanstaande zondag. Via ingang Zuid H kan men het stadion betreden. Tevens verzoekt Ajax om tijdens de training geen vuurwerk af te steken. 

Schreeuw en zing Ajax naar de overwinning! Zondag is ONS podium! SAMEN moeten we het doen! Onder aanvoering van VAK410, de F-Side en North Up Alliance zorgen we voor een heksenketel! Ajax – feyenoord begint zondag om 12:30 uur.

Wedstrijdverslag Ado – AFC Ajax

Bron: www.afca.nl

Vandaag zijn we op bezoek bij Ado en moet Ajax de 3 punten gaan pakken, dan kunnen ze koploper worden vandaag. Moet kunnen lijkt mij. Een uitverkocht Kyocera Stadion, maar ja dat is niet zo moeilijk, iedereen wil Ajax zien, en dat stadion is net als een kinderhand, snel gevuld. Er wordt grootst uitgepakt met vuurwerk alles erbij, wat een ontvangst toch weer, tja dat krijg je als 4voudig kampioen. Helaas is het weer zonder gevuld uitvak, nog steeds worden uitsupporters verboden, ook al zijn de 5jaar al een tijd voorbij.

Pages

Subscribe to Vuurwerk