Rentree

De Boer hoopt op Sulejmani

Bron: ajax1.nl

Frank de Boer hoopt dat hij zaterdag in de uitwedstrijd tegen Roda JC weer over Miralem Sulejmani kan beschikken. De buitenspeler miste woensdag het bekerduel met Roda JC (2-4) wegens een liesblessure.

„Het wordt een race tegen de klok”, zei De Boer tegen De Telegraaf over de mogelijke rentree van Sulejmani. „Maar als ik Micky een beetje ken, zal hij er zaterdag weer staan.”

Foto: Afdb ~ Oscar

Nieuws: Sigthórsson met succes geopereerd aan enkel

Bron: www.ajaxlife.nl

Kolbeinn Sigthórsson heeft deze week een succesvolle operatie aan zijn enkel ondergaan. De spits werd geholpen aan een vermoeidheidsbreuk. Door die breuk staat hij enige maanden buitenspel. Voor de winterstop komt Sigthórsson sowieso niet meer in actie. Wat dat betreft is het moment dat Aras Özbiliz en Nicolai Boilesen hun rentree maken dichterbij. Hun herstel loopt volgens schema en ook de buikspierblessure van Thulani Serero moet snel genezen zijn.

Nieuws: Rits hoopt spoedig zijn rentree te maken

Bron: www.ajaxlife.nl

Mats Rits hoopt binnen twee weken zijn rentree te vieren bij Jong Ajax. De Belgische spelverdeler kreeg tijdens een interland van een jeugdteam van België een schop tegen zijn enkel en kwam daarna niet meer in actie. Het herstel gaat de goede kant op, meldt Rits tegenover Voetbalkrant.com. "Ik hoop maandag aan te sluiten bij het eerste om dan binnen een tweetal weken weer te matchen met Jong Ajax," zegt Rits. De complete vragenlijst is via deze link na te gaan.

Van Basten denkt rustig na over baan bij Ajax

Bron: ajax.nieuwslog.nl

Oud-international Marco van Basten neemt rustig de tijd om eventueel voor een rentree, als technisch directeur, bij Ajax te kiezen. Dat zei de voormalige topspits in de aanloop naar het EK-kwalificatieduel van Oranje met Moldavië.

“Ik heb geen haast en Johan ook niet”, zei hij doelend op zijn leermeester Cruijff, die als commissaris van Ajax onlangs sprak met Van Basten over een hernieuwde samenwerking.

Van Basten denkt rustig na

Bron: www.ajaxupdate.nl

Oud-international Marco van Basten neemt rustig de tijd om eventueel voor een rentree, als technisch directeur, bij Ajax te kiezen. Dat zei de voormalige topspits in de aanloop naar het EK-kwalificatieduel van Oranje met Moldavië. “Ik heb geen haast en Johan ook niet”, zei hij doelend op zijn leermeester Cruijff, die als commissaris van Ajax [...]

Boilesen traint alweer ‘voorzichtig’ mee

Bron: ajax1.nl

Nicolai Boilesen laat weten dat hij weer op het veld te zien is. De linksback liep vorige maand in de topper tegen PSV (2-2) een gescheurde hamstring op, maar het herstel verloopt voorspoedig. Na twee weken staat de Deense international alweer op het trainingsveld. Het trainen beperkt zich echter tot enkele loopoefeningen zonder bal. “Ik ga nu nog niks forceren”, benadrukt Boilesen.

Pages

Subscribe to Rentree