Gesprek over uitpubliek bij Klassiekers
Bron: www.ajaxshowtime.com
Na de vernielingen en het vuurwerkincident in de Kuip tijdens de bekerfinale tegen PEC Zwolle afgelopen mei kondigde Ajax aan de komende drie jaar geen uitsupporters naar Feyenoord mee te nemen. Achmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam, vreest dat er ook dan geen Feyenoord-supporters welkom zijn in de Arena.