Vermeulen: ‘Van Gaal zou een goede optie zijn’
Bron: ajaxfanzone.nl
Chef voetbal bij de NOS, Arno Vermeulen, is van mening dat Ajax er goed aan zal doen om Louis van Gaal opnieuw binnen te halen als trainer. Van Gaal werd afgelopen maandag ontslagen bij Manchester United en dus is het de vraag wat de 64-jarige Amsterdammer gaat doen. Vandaag, 21 jaar geleden, won Van Gaal met Ajax de Champions League in Wenen.