January 2014

[Update] Wederkerigheid knelpunt

Bron: www.ajaxshowtime.com

Er zullen dus tijdens de competitiewedstrijd in Rotterdam op 2 maart geen Ajax-fans aanwezig zijn. Volgens Van der Laan zou dat oneerlijk zijn voor beide clubs. 'Wanneer er wel Feyenoord-fans naar het bekerduel mogen komen en geen Ajax-fans in de competitie naar Rotterdam, zou dat oneerlijk zijn. Daarom hebben we besloten om bij beide wedstrijden geen uitsupporters toe te laten.' 

Pages