De Boer: 'Ik vond De Jong niet goed'
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ajaxshowtime.com
Bron: www.ad.nl
Bron: www.fcupdate.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: ajax1.nl
“We speelden vanavond in een te laag tempo, daardoor hebben we RKC niet kapot kunnen spelen”, zo klaagde de Boer na het doelpuntloze gelijkspel tegen de ploeg uit Waalwijk. “We hebben wel een paar goede schietkansen gehad, maar we waren niet fel genoeg en veel jongens speelden ondermaats. Daarnaast deed RKC wel gewoon wat het moest doen, en dus mag je uiteindelijk blij zijn dat het 0-0 blijft. Voor hetzelfde geldt verlies je door een counter.”
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: ajax.netwerk.to
Bron: ajax.netwerk.to
Bron: ajax1.nl
Siem de Jong had geen goed woord over voor het spel van Ajax na afloop van de 0-0 remise tegen RKC. “Ik denk dat dit de slechtste wedstrijd van dit seizoen was, misschien wel de slechtste van de afgelopen seizoenen. We speelden niet goed rond, en creëerden bijna niks”, aldus de aanvoerder tegen Fox Sports.
“Tegen Twente en Celtic speelden we ten minste bij vlagen redelijk voetbal, vandaag leek het helemaal nergens op”, zo vergelijkt De Jong. Hij had ook kritiek op zijn eigen optreden. “Ik heb in de tweede helft volgens mij alleen maar balverlies geleden.”