'Een goede tackle of voorzet en dan ben ik over het drempeltje heen'
Bron: www.voetbalzone.nl
Gregory van der Wiel begon sterk aan het nieuwe seizoen, maar zit inmiddels weer in een zware periode. De rode kaart die hij kreeg tegen FC Groningen was simpelweg ongelukkig: zijn slechte optreden tegen Dinamo Zagreb kon hij zichzelf wél aanrekenen.