Van der Wiel hoopt tegen feyenoord zijn dip te overwinnen
Bron: www.ajaxf-side.nl
Bron: www.ajaxf-side.nl
Bron: www.ajaxf-side.nl
Bron: www.fcupdate.nl
Bron: ajax1.nl
Als een van de laatste spelers verliet Gregory van der Wiel dinsdagavond de kleedkamer in het Maksimir Stadion. De rechtsback van Ajax had bijna dezelfde chagrijnige trekken op het gezicht als de spelers van Dinamo Zagreb. Terwijl de Kroaten als verliezers en Van der Wiel als winnaar van het veld was gestapt.
Bron: www.ajaxlife.nl
Het opstellen van Theo Janssen als linkshalf heeft een bijkomend voordeel: Derk Boerrigter gaat er beter van spelen. Dit deelt de linskbuiten met De Telegraaf. "Met Theo achter me speel ik lekkerder," zegt Boerrigter. "En dat heb ik de trainer ook aangegeven. Theo voelt me aan, stuurt me weg als ik dat wil en geeft de bal in de voeten als de situatie daar om vraagt."
Bron: ajax1.nl
Ronald Koeman weet dat zijn ploeg zondag Theo Janssen aan banden moet leggen om kans te maken op een goed resultaat tegen Ajax. De trainer van Feyenoord vindt dat de aartsrivaal er erg op vooruit is gegaan nu Janssen zijn defensieve rol op het middenveld heeft mogen inruilen voor een meer offensieve.
Bron: ajax1.nl
Met een beetje fantasie had Ola John vanavond niet met FC Twente in Denemarken aan de aftrap gestaan, maar was hij selectiespeler geweest van Manchester United of Arsenal. De Engelse grootmachten bewogen eind vorig jaar hemel en aarde hem tot een overgang te verleiden, maar de jonge aanvaller zwichtte niet.
Bron: www.goal.com
Bron: www.ajaxlife.nl
Marco van Basten wordt niet de nieuwe technisch directeur van Ajax. Dit bevestigde de oud-trainer zelf aan tafel bij SPORT 1, waar hij de analyse van de Champions League voor zijn rekening nam. Van Basten werd gepolst en sprak met de club, maar in dat gesprek - een interessant gesprek zelfs - werd hem duidelijk het niet te doen. Te veel mitsen en maren. "Dus laat maar zitten," voegde Van Basten toe.
Bron: www.vi.nl