Het tweede deel van het fotoverslag is binnen! Het zijn weer fraaie foto's van de stad Zagreb, de wedstrijd, de Dynamo graffiti's en de alcohol !!Veel kijkplezier!!Het schitterende hotel Zagreb, de naam verraad al een beetje waar het zich bevindt!Het bedje is prachtig opgemaakt door de plaatselijke Mike de BoerHoge flatgebouwen zorgen voor de skyline van ZagrebHet stadion van een afstandje. Hier moest het gaan gebeuren!Dynamo Zagreb graffiti! Zo zien we dat graag!Al zittend op een terrasje kwam er een Zagreb tram voorbij.Bij terrasjes denken wij al snel aan alcohol.
Achter de schermen hebben we behoorlijk hard gewerkt aan deze nieuwe site, maar er zullen vast en zeker een aantal zaken zijn die niet geheel soepel lopen of gewoon bagger zijn. Zeg het ons gerust (via mail of twitter), dan kunnen we kijken of we eventueel wijzigingen moeten doorvoeren.Voorlopig staan nog niet alle oude fotoverslagen online, deze worden in de loop van de tijd stukje bij beetje overgeheveld naar de nieuwe site.Hopelijk is de site in ieder geval een verbetering, met grotere foto's en qua lay out iets moderner en overzichtelijker!
Menig Ajacied zal het debuut van Jody Lukoki nog niet vergeten zijn. Op 19 januari 20
Marco van Basten zal niet de nieuwe technische directeur van Ajax worden. Dat liet de
Marco van Basten ziet af van de functie van technisch directeur bij Ajax. De voormalig trainer sprak met de Amsterdamse club, maar beide partijen kwamen er niet uit.
Marco van Basten zal niet de nieuwe technische directeur van Ajax worden. Dat liet de voormalige bondscoach woensdagavond weten tijdens een uitzending van Sport1. “We hebben uitvoerig met Ajax gesproken. Het was op zich interessant, maar er waren te veel mitsen en maren. We zijn er niet uitgekomen. Dus laat maar zitten. Ik weet nog [...]
Marco van Basten zal niet de nieuwe technisch directeur van Ajax worden. Dit liet de ex-Ajacied weten in een uitzending van Sport1. “We hebben uitvoerig met Ajax gesproken. Het was op zich interessant,maar er waren te veel mitsen en maren. We zijn er niet uitgekomen.”
Over de aanstelling van Van Basten waren al de nodige perikelen. Als hoofdtrainer haalde San Marco in het seizoen 2008/2009 meerdere dure spelers naar Amsterdam. Deze spelers leverden niet de verwachte prestaties.
Marco van Basten keert voorlopig niet terug bij Ajax. De voormalig topvoetballer heeft bedankt voor de functie van technisch directeur bij de Amsterdamse club. Van Basten was tussen 2008 en 2009 al eens technisch directeur bij Ajax. Hij combineerde die functie met het hoofdtrainerschap.
Marco van Basten liet bij Sport1 weten dat hij in samenspraak met Ajax heeft besloten niet verder te gaan met de besprekingen over een mogelijke directeursfunctie bij Ajax. 'Ik heb met...
Gertjan Verbeek heeft dinsdagavond het Champions League-duel tussen Dinamo Zagreb en