'Nieuwe logo commercie, oude logo dierbaar'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Endt was iets langer van stof en omschreef zijn mening bijna poëtisch, zoals iedereen van hem gewend is. 'Het oude logo is mij natuurlijk heel dierbaar, omdat ik daarmee ben opgegroeid', begon de voormalig teammanager. 'En op een gegeven ogenblik werd dat nieuwe logo geïmplanteerd, volgens mij om commerciële redenen. Daar werd een heel verhaal omheen gehangen. Ik vind het nieuwe logo niet lelijk, maar ik begrijp nog steeds niet waarom dat logo er moest komen. Dat heeft meer te maken met belangen, interessant doen en commerciële zaken, dan met het hart van de club.'

Tot slot deed De Vos ook nog kort zijn zegje. 'Als neutrale waarnemer zeg ik, dat ik het huidige logo niet lelijk vind, maar het oude logo veel mooier. Daar zit veel meer nostalgie in', aldus de presentator van onder meer Sport1. De supportersgroepen van Ajax voeren al lange tijd actie voor de terugkeer van het oude logo. Ook dit seizoen waren er weer vaak prachtige sfeeracties voor te zien.

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/86300/-nieuwe-logo-commercieel-oude-logo-dierbaar-.html

Gegevens

Onderwerpen: Supporters, Terugkeer
Clubs: AFC Ajax