Ajax met tien man en slecht spel langs Groningen
Bron: www.ajaxshowtime.com
Ajax heeft met tien man en slecht spel nipt bij FC Groningen gewonnen. In de tweede helft scoorden Anwar El Ghazi en Lasse Schöne (penalty) voor de Amsterdammers. Danny Hoesen deed in de blessuretijd wat terug, maar het bleef 2-1.