Babel: 'Hebben nu vooral contact via de groepsapp'
Bron: www.ajaxshowtime.com
De spelers van Ajax hebben gedurende de coronacrisis vooral contact met elkaar via de groepsapp, zo vertelt Ryan Babel tijdens de Ajax Podcast. De aanvaller zelf zit ook thuis in afwachting van wanneer er weer getraind mag worden.