Edwin van der Sar

Nieuws: Foto: Van der Sar loopt marathon van New York

Bron: www.ajaxlife.nl

Wij vinden het mooi als oud-Ajacieden na hun voetbalcarrière nog steeds bezig zijn in de sportwereld. Zo doet Edwin van der Sar regelmatig aan hardlopen voor zijn eigen foundation. Hij liep al de Dam tot Damloop in Amsterdam en doet 4 november mee aan de marathon van New York. Van der Sar gaat de volle 42,195 kilometer lopen. Zijn vrouw Annemarie loopt de 5 kilometer, een deel van het parcours van de hele marathon. Samen zamelen ze geld in voor hun goede doel: revalideren na een hersenbeschadiging aan de hand van sport- en beweegprojecten. Mooie dingen.

Programma Open Dag (1 augustus 2012 11:30uur) bekend

Bron: www.sthcrw.nl

Het programma van de jaarlijkse Open Dag van Ajax is bekend.De Open Dag zal plaatsvinden op woensdag 1 augustus vanaf 11:30uur.Uiteraard zal de South Crew ook aanwezig zijn op de Open Dag. We zullen onze ruimte in ieder geval delen met de SVA (www.ajaxlife.nl)We gaan gezamenlijk een activiteit opzetten, alleen zijn we nog in onderhandeling wat we gaan doen. Dus daarover binnenkort meer!Naast de activiteit zullen we een merchandise verkooppunt opzetten met nieuwe en bestaande merchandise!

'Liefde voor Ajax is aangeboren'

Bron: www.ajax.nl

De liefde voor Ajax is aangeboren, zo zei Dennis Bergkamp onlangs in het Ajax iMagazine. Naast Bergkamp komen ook veel andere prominente Ajacieden aan het woord over clubliefde. Onder anderen Edwin van der Sar en Sjaak Swart vertellen wat Ajax voor hen betekent. De liefde voor Ajax gaat altijd door, ook tijdens het EK.

Blind nog rouwig om ontslag Olsen

Bron: ajax1.nl

Een van de meest bewogen episodes uit de carrière als clubtrainer van Morten Olsen was zijn verblijf bij Ajax. In het seizoen 1997/1998 beleefde de Amsterdamse club onder zijn leiding een van de beste eredivisieseizoenen uit de clubhistorie, waarna het in het seizoen erop helemaal mis ging. Olsen verzoop in het slepende conflict met de gebroeders De Boer en stond al voor de kerst op straat.

Vrouwenteam Ajax gaat vriend en vijand verbazen

Bron: ajax1.nl

Iedereen is inmiddels wel bijgekomen van de grootste schok van het feit dat Ajax komend jaar ook actief is bij het vrouwenvoetbal. De discussie zal tijd blijven, de acceptatie groeit echter met de dag. Niet geheel onterecht, als we eens een blik werpen op de zaken zoals ze er momenteel liggen. Het is dan ook overbodig om te zeggen dat het vrouwenvoetbal de snelst groeiende sport ter wereld is en daarbij ook de grootste teamsport voor vrouwen. In de Champions League finale van afgelopen jaar zaten 50.000 toeschouwers!

Vandaag 17 jaar geleden.... Winnaar CL!

Bron: www.sthcrw.nl

Weten jullie het nog?? Exact 17 jaar geleden won Ajax door het beroemde puntjertje van Patrick Kluivert de Champions League finale van AC Milan.Geniet nogmaals van de mooie beelden.... Zie onder de karatetrap van Louis van Gaal en de jonge Van Der Sar, De Boertjes, Seedorf, Kluivert, Litmanen, Overmars, Davids, Kanu en de oude sterren Rijkaard en Blind. Prachtig!!(bron : Ajaxtv)

Nieuws: Video: Anita en Sigthórsson scoren bij Van der Sar

Bron: www.ajaxlife.nl

Na de foto's is er nu ook bewegend beeld van de gave dingen die eerder deze week gebeurden op de Amsterdamse grachten. Wie verschillende social media goed in de gaten hield, kreeg voldoende tips om de juiste locatie te ontcijferen. Het was echt Edwin van der Sar die op een sloep stond om een doel te verdedigen. Dat Vurnon Anita en Kolbeinn Sigthórsson ook van de partij waren, was iets minder toevallig. De passanten die vanaf de Keizersgracht wisten te scoren, kregen naast eeuwige roem ook de bal, een paar schoenen en een ontmoeting met de drie Ajacieden.

Pages

Subscribe to Edwin van der Sar