“Als ik weinig speel, doe ik gewoon met Jong mee”
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
© ProshotsDonny van de Beek speelde afgelopen zondag nog vijftien minuten mee met Ajax 1 op Het Kasteel tegen Sparta. Maandagavond moest het 19-jarige talent met Jong Ajax in actie komen. Iets waar hijzelf geen problemen mee heeft. “Natuurlijk speel je liever met het eerste mee. Maar zondag heb ik maar vijftien minuten gespeeld en dan wil je gewoon een dag later negentig minuten bij Jong Ajax spelen”, vertelt de middenvelder in gesprek met FOX Sports.