Klaassen nuchter: ‘Zolang er geen videoreferee is kan je er niets aan doen’
Bron: ajaxfanzone.nl
Davy Klaassen was er na afloop voor de camera van Fox Sports ziek van dat zijn ploeg er niet in geslaagd was optimaal te profiteren van de nederlaag van feyenoord bij Sparta (1-0). ‘Dat we een grote kans gemist hebben om de titelstrijd in eigen hand te nemen, kan je figuurlijk en letterlijk nemen. Het was een grote kans om in te lopen en daarvoor hebben we ook grote kansen gehad. Maar we waren te slordig. We speelden te gehaast, er was zoveel ruimte waar we niet goed mee omgingen. Pas na de 1-0 ging ons spel pas echt naar voren.’