De Boer twijfelt aan Ajaciedschap van vuurwerkgooiers
Bron: www.ajaxlife.nl
Frank de Boer heeft geen goed woord over voor het wangedrag van een deel van de toeschouwers en noemt het gooien van vuurwerk op het veld zelfs een blamage.
“Ik vind het schandalig dat groepje van misschien honderd man een heel mooi feest verziekt. Je kunt zeggen Ajaxsupporters, maar dat zijn het niet,” oordeelt de trainer in De Kuip.