Blind: “Het is een heel mooie week”
Bron: ajax1.nl
De stabiliteit lijkt weer terug te zijn bij Ajax. Dinsdagavond wonnen de Ajacieden nog van gigant Barcelona (2-1), zondagmiddag werd er met 0-4 van ADO Den Haag gewonnen. “Het is een heel mooie week”, zegt Daley Blind tegenover de camera’s van FOX Sports.
“We speelden ontzettend goed tegen Barcelona. Dan zijn er toch altijd vraagtekens: gaat het dit weekend lukken? We hadden veel wilskracht en zetten druk vooruit”, vervolgt de Ajacied. “Het wordt ook benadrukt: dit moet je koesteren en vasthouden.”