Ajax maakt einde aan valse hoop bij supporters voor CL-duel met Chelsea
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
Onlangs bestrafte de UEFA Ajax met een flinke boete én een duel zonder uitsupporters. Dat betekent dat er geen Ajax-supporters mee mogen naar Chelsea. Ook kreeg Ajax een nieuwe voorwaardelijke straf van één duel zonder uitsupporters
Ajax liet al weten dat het de mogelijkheden onderzocht om in beroep te gaan. Inmiddels heeft de club de toelichting van de UEFA ontvangen en beoordeeld en is besloten om beroep aan te tekenen.
Bron: www.ad.nl
Bron: source
Bron: source
Bron: www.ajaxshowtime.com
Bekende Nederlanders en Ajax. Waarom zijn ze fan geworden van de Amsterdamse club en hoe beleven zij de wedstrijden van hun grote liefde? Komen ze vaak in het stadion of kijken ze de wedstrijden liever thuis of in de kroeg? En wat vinden ze eigenlijk van het huidige Ajax? In de rubriek ‘Onze Trots’ gaan we op zoek naar de liefde voor Ajax van de BN’ers. In deel 25 spreken wij met Koen Jansen, beter bekend als rapper Diggy Dex.
Bron: ajax.supporters.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ajaxshowtime.com
Het doelpunt van Quincy Promes in de Champions League-wedstrijd tegen Chelsea werd terecht afgekeurd. Dat laat de UEFA weten aan Ajax Showtime.
Rondom het afgekeurde doelpunt was tijdens en na afloop van de wedstrijd veel te doen. Op basis van bepaalde camerabeelden zou te zien zijn dat Promes op het moment van spelen helemaal geen buitenspel stond. Dit is volgens de Europese voetbalbond niet waar.
Bron: ajax.supporters.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ajaxshowtime.com
Ajax heeft definitief besloten om in beroep te gaan tegen de straf die het recent opgelegd kreeg door de UEFA, zo meldt de club op Ajax.nl. Onderdeel van de straf was het spelen van het duel Chelsea - Ajax zonder uitsupporters en dat wil de club nu terugdraaien.
Bron: ajaxfanzone.nl
Ajax werd afgelopen woensdag tot twee keer toe genaaid tegen Chelsea. Volgens oud-scheidsrechter Mario van der Ende is het gewoon een kwestie van de kwaliteit van de VAR. „Marciniak (red; de scheidsrechter van dienst afgelopen woensdag) beoordeelt de situatie hier gewoon verkeerd. Bij de eerste situatie met de handsbal en de penalty die Ajax niet krijgt vanwege buitenspel (in de tweede minuut, red.) gaan de scheidsrechter en zijn assistent niet vrijuit. Ten eerste was het geen buitenspel en daarna honoreert de scheidsrechter te snel het vlagsignaal door te fluiten.
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl