Van der Sar niet blij met de uitspraken van Van Breukelen
Bron: source
Bron: source
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ajaxshowtime.com
Directeur spelersbeleid Marc Overmars van Ajax lijkt op dit moment niet bezig te zijn met een overgang naar Arsenal. De Engelse club zou volgens Britse media op zoek zijn naar een technisch directeur en Overmars zou op een lijstje staan.
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ajaxlife.nl
Ophef! Na Gijs de Jong heeft nu een tweede KNVB-topman uitgesproken dat hij hoopt dat Feyenoord kampioen wordt. Dit keer kwam Hans van Breukelen, technisch directeur van de voetbalbond, eerlijk voor zijn mening uit. Edwin van der Sar vindt dat een tikkeltje vreemd.
Door Niels Pach
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
Afgelopen zaterdag besloot Ajax een goede week, waarin het drie keer overtuigend wist te winnen. Met het drukke programma lijken de Amsterdammers nog niet veel moeite te hebben. In de Eredivisie werden Feyenoord, AZ en NEC al over de knie gelegd en komende donderdag komt het Duitse Schalke 04 op bezoek.
Bron: www.ad.nl
Bron: ajaxfanzone.nl
Marc Overmars, momenteel directeur spelerszaken van Ajax, is in beeld bij Arsenal om daar de functie van technisch directeur te gaan vervullen. De club uit Londen gaat komende zomer mogelijk het roer omgooien en wil als eerste een technisch directeur gaan aanstellen. De laatste 21 jaar heeft Arsène Wenger, die ook de manager is, het laatste woord over het spelersbeleid. De Fransman ligt momenteel zwaar onder vuur vanwege slechte prestaties en diens contract loopt komende zomer af.
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
Marc Overmars is volgens Daily Mail bij Arsenal in beeld om technisch directeur te worden. Deze functie vervult hij momenteel bij Ajax.
Het zou de eerste technisch directeur van de club worden, want de club uit Londen heeft er namelijk nog geen. Arsène Wenger gaat over het spelersbeleid, maar lijkt te vertrekken bij Arsenal. Het is nog onduidelijk of zijn aflopende contract wordt verlengt.
Bron: www.ajaxtotaal.nl
The Daily Mail meldt vandaag dat Marc Overmars, directeur spelersbeleid van Ajax, in de belangstelling staat van Arsenal. De Engelse club is op zoek naar een technisch directeur.
Overmars was zelf drie seizoenen (1998-2000) speler bij de club uit de Premier League. De voormalige voetballer trainde toen onder de nog steeds zittende manager Arsène Wenger. Naast Overmars zou ook Michael Zorc kandidaat zijn. Zorc is nu technisch directeur bij Borussia Dortmund.
Bron: www.goal.com
Hans van Breukelen, de technisch directeur van de KNVB, hoopt dat Feyenoord er binnenkort met de landstitel vandoor gaat.
Bron: www.voetbalzone.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl