Ajax komt met schrik vrij tegen Jablonec
Bron: www.ajaxshowtime.com
Ajax heeft zich donderdagavond ternauwernood gekwalificeerd voor de groepsfase van de Europa League. In Tsjechië speelde de ploeg van Frank de Boer met 0-0 gelijk bij FK Jablonec. Dat was na de 1-0 zege in Amsterdam genoeg. Opvallend was dat Jablonec een strafschop miste, terwijl Ajax het laatste halfuur met tien man verder moest na een rode kaart van Riechedly Bazoer.