Rentree

Bron: www.vi.nl

Gregory van der Wiel (24) zit volgens eigen zeggen dicht tegen een rentree bij Ajax aan. 'Maandag hoop ik met de beloften mee te spelen en van daaruit ritme op te doen.'

Bron: www.vi.nl

Gregory van der Wiel (24) zit volgens eigen zeggen dicht tegen een rentree bij Ajax aan. 'Maandag hoop ik met de beloften mee te spelen en van daaruit ritme op te doen.'

Van der Wiel begint bij Jong Ajax

Bron: www.ajaxupdate.nl

Gregory van der Wiel zal maandag zijn rentree gaan maken bij Ajax. De rechtsback doet dat bij Jong Ajax, dat op bezoek gaat bij Jong Heracles Almelo. Dat maakte Van der Wiel donderdag bekend via Twitter. Hem werd gevraagd of hij zondag mee kan spelen met het eerste elftal. ‘Nee, nog niet’, schreef hij. ‘Ik [...]

Nieuws: Van der Wiel: 'Ik begin maandag bij Jong Ajax'

Bron: www.ajaxlife.nl

Gregory van der Wiel had kort voor de tweede training van de dag wat tijd over en vulde die door wat te babbelen met zijn volgers op Twitter. Hij nadert de 200.000 volgers, dus er viel genoeg te bespreken. Zoals zijn rentree bij Jong Ajax. Die vindt niet vanavond plaats, maar na het weekeinde. "Ik ga maandag weer beginnen bij Jong Ajax," antwoordt Van der Wiel op de vraag of hij zondag in actie kan komen. Toevallig speelt zowel het eerste als Jong Ajax tegen Heracles, al doet het tweede dat maandag in Almelo.

Pages

Subscribe to Rentree