ENKELTJE TERUG - De rentree van Kolbein Sigthórsson komt steeds dichterbij. Na een half jaar blessureleed kan de spits eindelijk weer aan voetballen denken. Op 11 april tegen Heerenveen moet het gaan gebeuren. De Volkskrant sprak met de getalenteerde spits.
ENKELTJE TERUG - De rentree van Kolbein Sigthórsson komt steeds dichterbij. Na een half jaar blessureleed kan de spits eindelijk weer aan voetballen denken. Op 11 april tegen Heerenveen moet het gaan gebeuren. De Volkskrant sprak met de getalenteerde spits.
Klobeinn Sigthórsson maakt dit weekend nog niet zijn rentree in het eerste team van Ajax.
Kolbeinn Sigthórsson maakte begin deze week succesvol zijn rentree bij Jong Ajax. De 22-jarige aanvaller raakte begin oktober geblesseerd en stond maanden aan de kant, voor hij maandagavond meedeed bij Jong Ajax en prompt scoorde.
Na de rentree van Kolbeinn Sigthorsson deze week zullen Derk Boerrigter en Gregory van der Wiel komende maandag hun eerste minuten maken voor Jong Ajax. Beiden zullen volgens Frank de Boer...
Gregory van der Wiel (24) zit volgens eigen zeggen dicht tegen een rentree bij Ajax aan. 'Maandag hoop ik met de beloften mee te spelen en van daaruit ritme op te doen.'
Gregory van der Wiel (24) zit volgens eigen zeggen dicht tegen een rentree bij Ajax aan. 'Maandag hoop ik met de beloften mee te spelen en van daaruit ritme op te doen.'
Gregory van der Wiel hoeft niet lang meer op zijn rentree bij Ajax te wachten. De verdediger is op de weg terug na een liesblessure.
Trainer Frank de Boer van Ajax kan snel weer een beroep doen op Gregory van der Wiel. De rechtsback wil maandag zijn rentree bij Jong Ajax maken. Mogelijk is hij dan op woensdag 11 april op tijd fit voor de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen.
Gregory van der Wiel zal maandag zijn rentree gaan maken bij Ajax. De rechtsback doet dat bij Jong Ajax, dat op bezoek gaat bij Jong Heracles Almelo. Dat maakte Van der Wiel donderdag bekend via Twitter. Hem werd gevraagd of hij zondag mee kan spelen met het eerste elftal. ‘Nee, nog niet’, schreef hij. ‘Ik [...]
Gregory van der Wiel zal maandag zijn rentree maken in een wedstrijd. Hij zal dan zijn eerste minuten maken bij Jong Ajax. Hij verwacht snel weer te kunnen aansluiten bij het...
Gregory van der Wiel maakt maandag zijn rentree op het voetbalveld. Hij speelt dan mee met Jong Ajax.
Gregory van der Wiel had kort voor de tweede training van de dag wat tijd over en vulde die door wat te babbelen met zijn volgers op Twitter. Hij nadert de 200.000 volgers, dus er viel genoeg te bespreken. Zoals zijn rentree bij Jong Ajax. Die vindt niet vanavond plaats, maar na het weekeinde. "Ik ga maandag weer beginnen bij Jong Ajax," antwoordt Van der Wiel op de vraag of hij zondag in actie kan komen. Toevallig speelt zowel het eerste als Jong Ajax tegen Heracles, al doet het tweede dat maandag in Almelo.
Nicolai Boilesen heeft zijn rentree opnieuw met enkele weken moeten uitstellen. Vorige week dacht Frank de Boer nog aan een rentree van de Deen. Dat bleek echter te optimistisch. "Zijn hamstringblessure...
Naar alle waarschijnlijkheid zal een rentree van Nicolai Boilesen nog even uitblijven