Rentree

Nieuws: Sigthórsson dacht aan 1-aprilgrap en imitatie De Boer

Bron: www.ajaxlife.nl

Kolbeinn Sigthórsson is ook niet helemaal gek. Ben je zes maanden geblesseerd geweest en nadert je rentree, gaat de telefoon 1 april om 09.00 uur. Geen wonder dat de spits even dacht dat hij in de maling werd genomen. "Maar de trainer liegt nooit," vertelt Sigthórsson in gesprek met Ajaxlife.nl. Er schijnen zelfs mensen op de radio bekend te zijn geworden door de stem van Frank de Boer na te doen. Vandaar. Voor de camera van de NOS vertelt Sigthórsson dat hij in ieder geval op tijd naar bed was gegaan zaterdag. Zodat hij fit genoeg was om direct een doelpunt te maken.

Bron: www.vi.nl

Tegen Heracles Almelo maakte Kolbeinn Sigthrsson zondag na vijf maanden absentie zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax. De IJslandse spits dacht aanvankelijk aan een grap.

Janssen: “Was verplicht die bal aan hem te geven”

Bron: ajax1.nl

Theo Janssen werd zondagmiddag in de Amsterdam ArenA uitgeroepen tot Man of the Match. Ook de meerderheid van de bezoekers van www.ajax1.nl vonden de middenvelder de beste man op het veld vandaag. Tegenover Ajax TV sprak Janssen over de wedstrijd:  ”Ik denk dat we vandaag goed hebben gespeeld, heel goed zelfs. We hebben een paar fantastische goals gezien. Ik denk dat iedereen wel tevreden was.”

Sigthòrsson: “Mooie ervaring om terug te zijn”

Bron: ajax1.nl

Na maandenlang blessureleed was het moment dan eindelijk daar. Kolbeinn Sigthòrsson maakte zondagmiddag zijn rentree in het eerste elftal van Ajax. Het was eigenlijk niet de bedoeling dat de IJslander bij de wedstrijdselectie zou zitten, maar door afwezigheid van Ismaïl Aissati (ziek) was er een plek vrijgekomen voor de spits. Tegenover de camera’s van Eredivisie Live zei Sigthòrsson het volgende: “Ik dacht eerst dat het een 1 april-grap was. Ik heb het twee keer gevraagd of het een grapje was, want ik wil niet naar hier komen en dat dan iedereen begint te lachen.”

Ajax overklast Heracles, rentree Sigthòrsson

Bron: ajax1.nl

Ajax heeft zondagmiddag een puike wedstrijd op de mat gelegd. In de eigen Amsterdam ArenA wonnen de Amsterdammers overtuigend met 6-0 van Heracles Almelo. Bij rust stond het nog maar 1-0 door een doelpunt van Theo Janssen, maar na de thee liep de ploeg van trainer Frank de Boer uit. Doelpunten van Lorenzo Ebecilio, Christian Eriksen, Vurnon Anita, Siem de Jong en Kolbeinn Sigthòrsson bepaalde uiteindelijk de eindstand. Leuk detail was de rentree van laatstgenoemde doelpuntenmaker.

Pages

Subscribe to Rentree