Huur

Driessen: “Ajax niet door met Van der Hart, heb ik gehoord”

Bron: www.ajaxtotaal.nl

Valentijn Driessen van De Telegraaf heeft vanavond tijdens de uitzending van Voetbal International aangegeven dat Ajax het contract van doelman Mickey van der Hart niet zal gaan verlengen.

“Ajax gaat niet door met Van der Hart, geloof ik. Dat heb ik gehoord”, aldus Driessen. Van der Hart, die dit seizoen op huurbasis uitkomt voor Go Ahead Eagles, heeft nog een contract tot 2016 bij Ajax.

Milik: 'Ajax heeft een enorme potentie'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Milik sloot maandag aan bij de Poolse nationale ploeg. Komende zondag speelt hij een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Ierland. 'We hebben bij Ajax een erg jong team', vervolgt hij. 'Wat betekent dat we elk jaar en elke maand beter worden. We hebben een enorme potentie. Ajax staat er om bekend dat het jonge spelers beter maakt, om ze vervolgens te verkopen aan grote buitenlandse clubs.'

De Boer: 'Ze hebben alleen maar verdedigd'

Bron: www.ajaxshowtime.com

'We hebben geen kans weggegeven en de tegenstander bij de strot gegrepen', zo oordeelde De Boer na afloop voor de camera van FOX Sports. 'Maar we hebben wel veel te weinig kansen gecreeerd. Je kunt het ons wel verwijten dat we niet de creativiteit hebben gevonden om ADO kapot te spelen. We verdedigden goed, we hadden de bal telkens binnen een seconde weer terug. Maar er ontbrak net iets van gretigheid. Er had meer beweging moeten zijn, ook zonder bal. Ik zag een keer zes een-tweetjes achter elkaar, maar dat wil ik veel vaker zien.'

Donderdag avond, Europa League

Bron: northup.nl

Ergens hoog boven de oceaan discussieer ik met een medepassagier over het huidige Ajax. De man in kwestie komt uit '68 dus heeft aanzienlijk meer meegemaakt dan ik. We hebben een vlucht van 11 uur voor de boeg, dus die tijd vullen we met anekdotes, het Ajax van '95 en veel geklaag. Korte samenvatting van zijn relaas: Hij is klaar met het huidige Ajax. Ik ben het niet volledig met hem eens, maar erg vrolijk word ik ook niet van dit elftal. Waar we het wél over eens zijn is dat het vanavond gaat lukken.

Donderdag avond, Europa League

Bron: www.northup.nl

Ergens hoog boven de oceaan discussieer ik met een medepassagier over het huidige Ajax. De man in kwestie komt uit '68 dus heeft aanzienlijk meer meegemaakt dan ik. We hebben een vlucht van 11 uur voor de boeg, dus die tijd vullen we met anekdotes, het Ajax van '95 en veel geklaag. Korte samenvatting van zijn relaas: Hij is klaar met het huidige Ajax. Ik ben het niet volledig met hem eens, maar erg vrolijk word ik ook niet van dit elftal. Waar we het wél over eens zijn is dat het vanavond gaat lukken.

De Boer: 'Niet genoeg voor vaste basisplaats'

Bron: www.ajaxshowtime.com

'Hij bewijst dat het scoren goed gaat in de Jupiler League, maar we vinden dat er nog genoeg ruimte voor verbetering is. Het kan nog beter wat meevoetballen betreft en op tactisch gebied', vertelt De Boer waar het nog aan schort bij de achttienjarige spits. Wel is de hoofdtrainer tevreden over de verbeterde houding van Zikovic. 'Ik denk dat hij nu beter begrijpt dat wat hij nu laat zien, niet genoeg is voor een vaste basisplaats in Ajax 1. Hij uitte zijn frustraties eerst niet goed en daarvoor hebben we hem ook bestraft.'

Pages

Subscribe to Huur