Vier Ajacieden met Oranje o19 naar Georgië
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
Vier Ajacieden gaan met Oranje onder 19 naar Georgië voor een vierlandentoernooi. Matthijs de Ligt, Kaj Sierhuis, Dani de Wit en Deyovaiso Zeefuik zijn opgeroepen voor het toernooi.
Daarnaast staan Reda Boultam en Danilho Doekhi op de stand-by lijst.
Oranje onder 19 opent het toernooi op 9 november met een duel tegen Frankrijk. Verder staan wedstrijden tegen de leeftijdsgenoten van Spanje en Georgië op het programma.