Een bedankje van Nathaniël
Bron: ajaxfanzone.nl
Nathaniël Roggeveld is nog maar twee jaar oud en moet nu al vechten voor zijn leven wegens neuroblastoom, een zeer agressieve vorm van kanker. Voorafgaand aan Ajax – Cambuur was er de collecte voor Nathaniël om het resterende bedrag voor zijn behandeling in Amerika te verzamelen en de inzameling gaat volop door met donaties en het organiseren van evenementen en veilingen. Op Nathaniels overwinningspagina laat men weten zeer dankbaar te zijn voor alle steun.