F-side

F-Side wordt staantribune

Bron: ajaxfanzone.nl

Begin vorige week werd bekend gemaakt dat de F-side per volgend seizoen een staantribune wordt. Onderdeel hiervan is dat VAK410 naar beneden verhuist. Deze berichtgeving heeft geleid tot vele vragen. Op de meest gestelde vragen proberen we hier antwoord te geven, aldus de AFCA Supportersclub.

F-Side wordt staantribune!

Bron: www.vak410.nl

Begin vorige week werd bekend gemaakt dat de F-side per volgend seizoen een staantribune wordt. Onderdeel hiervan is dat VAK410 naar beneden verhuist.

Deze berichtgeving heeft geleid tot vele vragen. Op de meest gestelde vragen proberen we hier antwoord te geven.

 

Is er genoeg plek op Zuid 1 nu VAK410 naar beneden verhuist?

Vraag en antwoord ZUID 1

Bron: www.afca.nl

F-Side wordt staantribune!

Begin vorige week werd bekend gemaakt dat de F-side per volgend seizoen een staantribune wordt. Onderdeel hiervan is dat VAK410 naar beneden verhuist.

Deze berichtgeving heeft geleid tot vele vragen. Op de meest gestelde vragen proberen we hier antwoord te geven.

Is er genoeg plek op Zuid 1 nu VAK410 naar beneden verhuist?

F-Side wordt staantribune!

Bron: www.afcasupportersclub.nl

F-Side wordt staantribune!

Begin vorige week werd bekend gemaakt dat de F-side per volgend seizoen een staantribune wordt. Onderdeel hiervan is dat VAK410 naar beneden verhuist.

Deze berichtgeving heeft geleid tot vele vragen. Op de meest gestelde vragen proberen we hier antwoord te geven.

Is er genoeg plek op Zuid 1 nu VAK410 naar beneden verhuist?

Miraculeus einde tegen FC Utrecht houdt Ajax in titelrace

Bron: www.ajaxlife.nl

Het was meer knokken dan vrijuit voetballen in de Arena. © Pro Shots

Miraculeus, een ander woord is er niet voor de ontsnapping van Ajax tegen FC Utrecht na een 2-0-achterstand vijf minuten voor tijd. Door het uiteindelijke 2-2-gelijkspel blijft Ajax koploper, op doelsaldo. Het worden zenuwslopende weken.

PSV had gisteravond al gewonnen van Roda JC (0-3), en dus wist Ajax dat het aan een puntje eigenlijk niet genoeg had tegen FC Utrecht. Maar winnen van de Domstedelingen is iets dat onder Frank de Boer niet vanzelfsprekend is. En dat bleek vanmiddag eens te meer.

Pages

Subscribe to F-side