Nieuws: De Boer geniet ondanks koude voeten van positiespel
Bron: www.ajaxlife.nl
Het is niet zo dat we over drie jaar nog eens terugdenken aan deze editie van VVV-uit van: nou, nou, wat speelde Ajax een partij geweldig! Dat neemt niet weg dat het positiespel goed was. Dat meent Frank de Boer althans. De trainer is tevreden.