Van de Beek: “Gevoel van voor de winterstop is er gewoon niet meer”
Bron: www.ajax1.nl
Ajax nieuws -
“Waar ging het niet fout denk ik. Het ging overal fout. In de felheid, in de passing. Wat niet. In de basis. Alles was drama. Echt slecht”, waren de duidelijke woorden van Donny van de Beek tegen AjaxLife, nadat Ajax onderuit ging in Almelo.