May 2013

Nieuws: Voorinschrijving uitshirt seizoen 2013-2014

Bron: www.ajaxlife.nl

De voorpret rond het nieuwe uitshirt kan beginnen! Er is nog niet veel duidelijk over de presentatie van het nieuwe shirt, maar de voorinschrijving is wel geopend. Wie het aandurft blind in te tekenen voor het uittenue, krijgt het nieuwe tricot kort na de presentatie als een van de eersten thuisgestuurd. Het is gelijk mogelijk het shirt te laten bedrukken. De pagina's in de fanshop met daarop aandacht voor het nieuwe uitshirt geven niet veel weg over het definitieve ontwerp ervan. Hier en daar zien we wat geel, maar of dat iets zegt? Klik hier om een bestelling door te geven!

Pages