April 2012

Nieuws: Foto: Narsingh op de tribune bij Ajax

Bron: www.ajaxlife.nl

Hé, dat gebeurt niet vaak! Een speler van een andere club die geïnteresseerd toekijkt hoe Ajax weer een belangrijke zege boekt. We hebben het over Luciano Narsingh. Frank de Boer maakt er al geen geheim meer van dat de rechtsbuiten op het lijstje staat en het grote spel van onderhandelingen is begonnen. Ajax is niet van plan de hoofdprijs over te maken aan sc Heerenveen. Of Narsingh op een stoel in de Amsterdam Arena inderdaad zijn toekomstige club aan het werk zag, wordt de komende weken duidelijk.

VAK410 APRESSKI MUZIEK? OPROTTEN!!

Bron: www.vak410.nl

De Arena en muziek. Het is een slecht huwelijk. Dat VAK410 weinig op heeft met nieuwe stadions zonder ziel, zonder historie maar bovenal die niet alleen gebouwd zijn om er in te voetballen, moge duidelijk zijn. Het lijkt tegenwoordig een verplichting om een ‘stadionprogramma’ samen te stellen. Om het publiek muzikaal te ‘entertainen’. Wat is er mis met het kijken naar een wedstrijd en dat wat jeugd latje trapt in de rust? Vanmiddag werden we weer opgescheept met Lenny. Maar dat was nog het minst schrijnende deze middag. 

De Jong: “Gun Luuk wel de tweede plaats”

Bron: ajax1.nl

 Siem de Jong was opgelucht na de 2-0 overwinning op FC Groningen. De aanvaller/middenvelder kan volgende week met Ajax kampioen worden bij FC Twente.

Ajax won zondagmiddag uiteindelijk met 2-0 van FC Groningen, maar heel soepel ging het allemaal niet. “Het was misschien niet heel goed, maar in deze fase is dat ook niet heel belangrijk. FC Groningen zakte helemaal tot de eigen helft in en dan is het lastig voetballen”, aldus De Jong tegen Goal.com.

De Boer: We zijn er bijna

Bron: www.ajaxupdate.nl

“We hebben de schaal voor het kampioenschap nu met één hand vast”, stelde trainer Frank de Boer zondagavond na de thuiszege van Ajax op FC Groningen (2-0). “Nu moet die andere hand er zo snel mogelijk bij komen.” Mogelijk mag Ajax zondag al feest vieren, als het bij FC Twente wint en Feyenoord en AZ [...]

”Al met al weer een stapje dichterbij de titel”

Bron: ajax1.nl

Ajax deed zondagmiddag wat het moest doen. De ploeg van trainer Frank de Boer versloeg FC Groningen in eigen huis met 2-0. Verdediger Toby Alderweireld was na afloop van het duel tevreden.

“Als je leuk wil spelen, moet je toch met twee teams zijn. Groningen verdedigde vooral en wij bleven op zich goed voetballen. Al met al weer een stapje dichterbij de titel”, aldus Alderweireld tegenover Eredivisie Live.

Pages