Queensy Menig

Nathaniël terug in Nederland

Bron: ajaxfanzone.nl

Onze kleine dappere strijder Nathaniël is terug in Nederland na zijn behandeling in Amerika tegen neuroblastoom waarbij hij door de medici aldaar genezen is verklaard. Vanmorgen rond 10:30 uur arriveerde het vliegtuig uit Philadelphia op Schiphol en daar stond natuurlijk een grote menigte om hem te verwelkomen.

Menig: “Ik wil vaste waarde voor Ajax worden”

Bron: www.ajax1.nl

Ajax nieuws -

Naast Sheraldo Becker wordt ook Queensy Menig dit seizoen door PEC Zwolle gehuurd van Ajax. Bij de Zwollenaren komen beide buitenspelers veel spelers tegen die bij ook Ajax gespeeld hebben. Zo staan Mickey van der Hart, Ouasim Bouy, Abdel el Hasnaoui, Boban Lazic en Samet Bulut ook op het trainingsveld. Menig sprak met Voetbal.com over het huidige seizoen en zijn toekomst bij Ajax. Door de huurperiode in de Hanzestad hoopt Menig op den duur een vaste waarde te kunnen worden voor Ajax.

Pages

Subscribe to Queensy Menig