Dolberg zeker twee maanden uitgeschakeld met voetblessure
Bron: ajaxfanzone.nl
Kasper Dolberg zal de komende twee maanden de wedstrijden van Ajax vanaf de tribune moeten bekijken. Dolberg kreeg in de thuiswedstrijd tegen Willem II een tik op zijn voet en uit onderzoek is gebleken dat de blessure ernstiger is dan verwacht. Tijdens zijn vakantie in Denemarken heeft Dolberg zich laten onderzoeken omdat hij last bleef houden van zijn voet. Daaruit is gebleken dat er een scheurtje zit in een band van zijn middenvoet.