Supporters

Ajax gaat loten welke seizoenkaarthouders aanwezig mogen zijn in de Johan Cruijff Arena

Bron: ajaxfanzone.nl

Nadat er in Nederland weer enkele versoepelingen mogelijk zijn gelden er voor het voetbal nog steeds strenge regels, en daar zijn clubs én supporters voorlopig de dupe van. Ajax is zeker niet blij met het nieuws dat slechts een 1/3e bezetting van het stadion is toegestaan. De club heeft inmiddels laten weten dat er een loting onder de seizoenkaarthouders zal plaatsvinden wie er welkom is bij de thuiswedstrijden tegen Heracles Almelo, FC Twente en RKC Waalwijk. 

TOP Oss laat Osse fans vlak voor tijd juichen tegen FC Den Bosch

Bron: www.ad.nl

TOP Oss heeft de Brabantse derby tegen FC Den Bosch in de Keuken Kampioen Divisie met 2-1 gewonnen. Justin Mathieu en Lion Kaak maakten de doelpunten voor de thuisploeg. Niels Fleuren passeerde bij een voorsprong van 1-0 zijn eigen doelman van TOP Oss. Kaak schoot in de 87ste minuut de winnende binnen met een fraaie volley, tot grote vreugde van de fanatieke supporters achter het doel.

Teleurgestelde profclubs maken statement en dreigen met acties

Bron: ajaxfanzone.nl

De clubs uit het betaalde voetbal zijn “ernstig teleurgesteld” over het besluit van het kabinet om de capaciteit van stadions slechts voor een derde te benutten. De versoepeling die deze week ingaat, is onvoldoende, zo luidt het gemeenschappelijke standpunt na het spoedoverleg van woensdag. Clubs hadden gehoopt dat de stadions na de versoepelingen voor twee derde gevuld mochten worden.

Betaald voetbal ‘ernstig teleurgesteld’ en pleit voor meer capaciteit en ‘sluitingstijd’ van 23.00 uur

Bron: www.ad.nl

De clubs uit het betaalde voetbal zijn ,,ernstig teleurgesteld” over het besluit van het kabinet dat zij slechts een derde van hun stadioncapaciteit mogen benutten. De versoepeling, die deze week ingaat, gaat niet ver genoeg, vinden de betrokkenen die woensdag overleg hadden. KNVB, Eredivisie CV, Keuken Kampioen Divisie, clubs en de supportersverenigingen spreken zich ook uit voor een ‘sluitingstijd’ van 23.00 uur in plaats van 22.00 uur.

Borstbeelden voor Keizer, Overmars én Van der Sar

Bron: www.ajax1.nl

Ajax nieuws -

Afgelopen vrijdag kreeg Piet Keizer, vijf jaar na zijn dood, een borstbeeld in het Ajax Supportershome. Keizer is een grootheid binnen Ajax. De linksbuiten was begin jaren ’70 onderdeel van een van de beste Ajax teams ooit. Deze selectie wist drie keer op rij beslag te leggen op de Europa Cup I, de voorganger van de Champions League. Ook behoorde Keizer tot ‘de gouden voorhoede’. Samen met Johan Cruijff en Sjaak Swart, maakte Keizer vele doelpunten. Het is dus niet meer dan logisch dat zo’n icoon zijn eigen beeldhouwwerk krijgt.

Pages

Subscribe to Supporters