Waar past Oranje het beste bij: de Arena of De Kuip?
Bron: www.ajaxlife.nl
Het lijkt in voetballand een soort nationale discussie te worden: is De Kuip of de Arena het beste stadion voor het Nederlands elftal? De meningen zijn klassiek verdeeld.
Oké, een deel van de Ajaxsupporters gaat in een interlandperiode maar weer eens naar de schoonmoeder of boekt een vakantietje tussendoor. Oranje vinden ze maar matig interessant. Het wordt toch een dingetje als het eigen stadion onderwerp van discussie wordt.