Celtic FC

Van de Beek verlengt contract tot 2022

Bron: www.ajaxshowtime.com

Er is een overeenstemming bereikt tussen Ajax en Donny van de Beek over het verlengen van zijn contract in Amsterdam. Zijn vorige verbintenis liep tot 30 juni 2020, zijn nieuwe loopt af op 30 juni 2022.

De middenvelder, geboren in Amersfoort op 18 april 1997, maakte onder Frank de Boer zijn debuut voor de hoofdmacht van Ajax op 26 november 2015. De tegenstander die donderdagavond in de Europa League was Celtic FC.

Ajax onder 19 in Youth League gekoppeld aan PSG

Bron: www.ajaxlife.nl

Zo zag Donny er twee jaar geleden uit. Je ziet haast geen verschil. © Pro Shots

Ajax onder 19 moet zich ten koste van Paris Saint-Germain zien te plaatsen voor de hoofdfase van de Youth League. Dit wees de loting uit. De talenten van De Toekomst weten zich in ieder geval verzekerd van thuisvoordeel.

Het gekke is dat de play-offs van de Youth League worden afgewerkt op basis van een wedstrijd, op De Toekomst nog wel. Het treffen staat op de rol voor 6 of 7 februari, daarover volgt nog uitsluitsel.

Ajax plant midweeks oefenduel met 'A German Team'

Bron: www.ajaxlife.nl

Het verhaal achter die zwarte sjaal is te mooi om te laten liggen. © Pro Shots

Ajax heeft iets gevonden om de lange weken zonder midweekse potjes aangenamer te maken. Het plant gewoon een oefenwedstrijd in! De Ajacieden nemen het dinsdag 21 november op tegen Borussia Mönchengladbach.

Het zijn lange weken voor Ajacieden, zo zonder Europees voetbal tijdens het grootste gedeelte van het seizoen. Aangezien Ajax weinig wedstrijden speelt en de Jupiler League ook niet alles is, werd besloten de nummer zes van Duitsland uit te nodigen.

VDBeek krijgt nieuwe kans op debuut in Nederlands elftal

Bron: www.ajaxlife.nl

Toevallig debuteerde Van de Beek in Schotland voor Ajax, dus wie weet. © Pro Shots

Donny van de Beek is voor de tweede keer opgeroepen voor het Nederlands elftal. Wie weet verdient hij nu wel een haasje, want hij moet zijn debuut nog maken. Oefenpotjes tegen Schotland en Roemenië bieden alvast hoop op zijn eerste speelminuten.

Het liefst hadden we gezien dat Oranje zich nu zou klaarmaken voor beslissingsduels in de strijd om een WK-ticket, maar we weten allemaal dat het donkere tijden zijn voor onze nationale ploeg en dat het helaas anders liep.

Keizer staat best open voor een ander systeem dan 4-3-3

Bron: www.ajaxlife.nl

Keizer heeft twee goede spitsen in de selectie en dat zet hem aan het denken. © Pro Shots

Marcel Keizer heeft het liefst al zijn doelpunten op het veld staan. Daarom zoekt hij naar een modus om Klaas Jan Huntelaar en Kasper Dolberg - als hij niet voor miljoenmiljard wordt verkocht aan AS Monaco - samen op te stellen. Is een tweespitsensysteem daarbij ook een optie voor de trainer?

Door Niels Pach

Pages

Subscribe to Celtic FC